VSO en BSO

Het bestuur draagt zorg voor de voor- en naschoolse opvang. Er is een overeenkomst gesloten met KOM. KOM kinderopvang heeft al ruim 30 jaar ervaring en biedt flexibele opvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar. KOM verwelkomt graag uw baby, peuter en/of schoolkind bij het Kinderdagverblijf, de Peuterspeelzaal of op de BSO.

Buitenschoolse opvang

De Buitenschoolse Opvang KOM-Kids wordt uitgevoerd in ons schoolgebouw aan de Klapperdijk. Heeft u alleen af en toe BSO opvang nodig, tijdens vakanties of studiedagen? Ook dat is mogelijk.

Kinderdagverblijf en Peuteropvang

KOM biedt ook opvang voor uw baby of peuter vanaf 3 maanden. KOM biedt deze Kinderopvang aan de Fazantenstraat 7a in Wapenveld.

Wenst u gebruik te maken van opvang, dan kunt u met KOM contact opnemen. Het telefoonnummer is 0578-569960.